Redesign webu: neučesaná bába, který smrdí z pusy, vám Porsche neprodá
Od prosince řešíme s Miranda media redesign webu 4 Kavek. A konečně je hotovo. Teda zatím home page. Ale je vytuněná. Má vše, co jsme chtěli. Kdyby někoho zajímalo, co všechno se dá řešit jen na homepagei (hlavní strana webu), tak tady je sčot. Co se vám z toho líbí nejvíc?
První prosincový úpravy
🎯nová grafika
🎯nový texty
🎯nová struktura (HRY / NAPSALI JSME / RODINNÉ DESKOVKÁŘSTVÍ / BLOG / NEWSLETTER / NAŠE VIDEA)
Prostě místo poloprázdnýho e-shopu s pár produkty máme na hlavní straně webu informaci o nás a o všem, co děláme, proč to děláme, jaká je naše mise (těm 6 růžovejm kolečkům říkáme misijní texty). Jdeme s kůží na trh. Neschováváme se za zdi e-shopu. Budujeme brand postavenej na našem příjmení. Na tom, kdo jsme. Máme skutečnej rodinnej podnik, ale web tomu absolutně neodpovídal.
Červencový úpravy
🎯horní reklamní karusel, ve kterým se točí ty největší pecky, na který chceme příchozí upozornit (to je ta bublina vpravo nahoře, ve který se střídaj fotky her)
🎯lišta na novinky (žlutej řádek upa nahoře)
🎯karusel nej videí (točíme tam ta, na která jsme nejpyšnější), museli jsme měnit velikost tak, aby ve výřezu byl vidět tzv. thumbnail – tedy ta úvodní grafika videa
🎯upravená patička (ouplnej spodek stránky) dělá taky, co má, prostřední sloupeček jsou naše další projekty, který dřív nebylo úplně kam dát nebo zabíraly místo nahoře v rubrikách
🎯všem oinkovkám (ty japonský minihry) jsme nechali nafotit tzv. 360° otočnou produktovou fotografii, takže si hru i s veškerými komponenty mohou lidi prohlídnout ze všech stran, je to moderní, prďácký a nemá to každej (nemá to v e-shopu nikdo, koho známe)
Taky máme už konečně ve vnitřnostech webu ☑ možnost předobjednávek toho, co zatím není skladem, ale určitě bude.
🤿 Ponorka sice dorazí next week, ale koupit se dá už teď
🎪 Cirkus se teprve dotiskává a u nás bude asi v září, ale koupit si ho můžete už teď (s dárkem navíc – insertem, což je pořadač na herní komponenty zadara, pak bude stát 89 Kč)
Prostě jupí, půlroční neplecha ukončena a až bude síla a čas a korunky, budeme pokračovat v úpravě podstránek.
A proč se vyplatí investovat do hezkýho a kvalitního webu?
Byt nebo dům taky nechcete mít hnusnej. Naše podnikání stojí a padá s webem. Nemáme kamennej krám ani obří síť velkoobchodních odběratelů. Takže náš web je srdcem celýho byznysu. Jak stoupají ceny produktů, musí stoupat i kvalita všeho včetně zákaznický cesty na webu. Od prvního nakouknutí přes samotnej nákup až k doručení balíčku k jeho dveřím. A protože jsme e-shop, gró všeho je e-shop.
No a od hlavní prosincový části redesignu, ke který jsme v lednu ještě přihodili vlastní tištěnej časák (dáváme ho ke každý objednávce jako dárek zadara), se obrat znásobil. A to není náhoda. Taky jsme od redesignu nemuseli komunikovat s lidmi, kteří po nás chtěli dobírku, protože se bojí, že zaplatí a my jim nic nepošleme. Někdo s tak hezkým webem prostě svý zákazníky neokrádá. To už díky redesignu chápou všichni.
Vošklivá, neučesaná bába, který smrdí z pusy, vám Porsche neprodá
Budovat osobní značku není jen tak. Můžete se snažit, ale pak máte hnusnej web a to vám jméno dost shazuje. Když nabízíte prémiovou kvalitu za zdravě nastavenou cenu, váš web musí bejt vytuněnej. Stejně prémiově jako vaše produkty, komunikace, automatický emaily, newsletter, socky, fotky, popisky produktů, články na blogu, videa. To vše tvoří vaši značku, vaše dobrý jméno. Pokud to myslíte vážně, od A do Z cokoli uděláte, lidi vidí, sledují, pamatují si. Prémiová kvalita, originalita, cokoli je typicky vaše, se musí propsat i do webu. My měli e-shop jako starej špinavej obchod s bezzubou prodavačkou. Nemůžete prodávat drahý věci a mít hrubky v popiscích fotek, hnusný fotky, pomalý načítání e-shopu…
A tak místo dovolený a novejch telefonů dáváme vydělaný peníze zpátky do podnikání. Redesign na míru nestojí málo, ale vyplatí se. Ve zvýšeným obratu se to za chvíli vrátí. A na budování brandu jsme taky nikdy nešetřili. A díky dobrýmu jménu se nám daří. Čím dál víc. Takže vidíme, že to má smysl a dál ladíme, na co máme sílu, čas, peníze a chuť.